Pytania i odpowiedzi

Odpowiadamy na nurtujące pytania naszych klientów

Serdecznie zachęcamy do umawiania wizyt, wymaga to tylko paru minut, dla Państwa jest to gwarancja przyjęcia, dla nas z kolei zdecydowanie większy komfort.

Mogą zrobić to Państwo na 3 sposoby:

1. Zapisy internetowe – szybkie i wygodne rozwiązanie, dostępne w karcie „Dla klienta” oraz „Kontakt”.

2. Zapisy telefefoniczne – dzwoniąć na recepcje pod nr.: 54 413 88 66

3. Zapisy stacjonarne – odwiedzając nas na Okrzei 30 we Włocławku.

Pierwsze odrobaczenie u psa i kota należy wykonać w 3 i 5 tygodniu życia, następnie co 4 tygodnie do 3 miesiąca.

Dorosłe psy i koty zalecamy odrobaczać 3 miesiące, zwłaszcza koty polujące lub psy które często zjadają odchody. Minimum co 6 miesięcy (nawet koty/psy niewychodzące).

Pamiętajmy, że tabletki na odrobaczenie działają tylko w dniu podania, nie gwarantują ochrony na dłuższy czas. Przy zarobaczeniu konieczne jest podanie kolejnej dawki. Są również preparaty działające systemowo przez okres 4-5 tygodni.

1. Krople na kark – co miesiąc.

2. Tabletki Bravecto – co 3 miesiące.

3. Obroża Foresto – co 8 miesiący.

Choroby zakaźne – Zaczynamy w 6, 9 oraz 12 tygodniu życia (lub w 8 i 12 tyg. życia), zalecamy coroczne szczepienia przypominające.

Wścieklizna – Zaczynamy w 3 miesiącu życia, dawka przypominająca co rok (W Polsce jest to prawny obowiązek w przypadku psów). Zalecamy szczepić również koty, zwłaszcza wychodzące, ze względu na brak pełnego nadzoru.

Aby odzyskać dane logowania wprowadź poniższe dane, następnie wyślij prośbę. Postaram się skontaktować z Tobą tak szybko jak to możliwe